Direktlänk till inlägg 23 januari 2014

En hel dag

Av tinymoments - 23 januari 2014 00:09

Idag har jag varit på anställningsintervju. Den gick bra och det verkar vara en bra skola. Dock ville de att jag ev skulle undervisa i svenska och engelska i grundskolan, men jag ser helst att behörig personal gör det. Tjänsten är delad, 50% rektor, 50% lärare så jag förklarade att jag helst tar endast rektorsdelen. Vi får se hur det blir. Har även sökt ett jobb som jag verkligen vill ha (tror jag) men ansökan går ut sista jan så jag lär inte bli kallad än på ett tag.
På kvällen har jag varit på ett företagsbesök i en nystartad klädbutik med LC (ladies circle) och efter det var vi hem till en av medlemmarna och käkade mat samt hade möte. Detta gör vi var tredje vecka.
Vi planerade vidare inför distriktsmötet och gjorde klart inbjudan. Ska bli fantastiskt kul!
På fredagen kommer vi ha mordmysterie med italiensk maffia som tema och på lördagen sker själva mötet. Är ni nyfikna på vad Ladies Circle gör kan ni surfa in på www.ladiescircle.se
Sov gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tinymoments - 4 februari 2014 20:53


Denna lilla havretopp med keso funkar närman inte orkar göra mat :) 1 dl havregryn 1 ägg 1 tsk kanel Hackade nötter 1/2 banan Mixa med stavmixer Krydda med rivet äpple, frysta bär eller nåt annat gott :) Kör 2 min i micro i en stor kaffekopp ...

Av tinymoments - 4 februari 2014 10:12


Igår blev det en krämig pastasallad med kyckling, fetaost, pesto, paprika och rödlök. Till det lite pärltomater, machésallad och groddar :) Supergott och enkelt! Fick matlådor till flera dagar :) ...

Av tinymoments - 1 februari 2014 14:11

Igår var jag verkligen sugen på trerätters och vin, så så fick det bli! Till förrät blen det en räktoast med färsk riven ingefära i på grovt bröd, toppat med groddar. Tyvärr var jag för glupsk och hann sätta i mig den innan jag kom på att jag skulle...

Av tinymoments - 30 januari 2014 22:02

Jag och en kompis fick den briljanta idén att tävla i en lokal tävling i pepparkakshusbygge. Så här såg det ut :) Vi gjorde en kopia av en kyrka i närheten. På taket har vi använt strössel, dörrarna är chokladcréme, fönstren är gelatinblad och hela ...

Av tinymoments - 29 januari 2014 14:50

Har ni sett den? Såg den i helgen och jag vet inte riktigt om jag tycker att den är bra eller inte. Får kika igen :)http://www.youtube.com/watch?v=cbvdzQ7uVPc ...

Presentation


28-åring som bloggar om mina intressen och aktiviteter! Dessa är i till största del mat och resor men det kommer dyka upp lite allt möjligt här. Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Galleri


Ovido - Quiz & Flashcards